il ne faut pas s'appeler Rainman pour collecrtionner du Dr Who ...
Spoiler:
You know the fella's name? Then who's playing first? - The fella playing first for St. Louie? - You gonna start with this again? It's just another motel. You gotta do this every time? That's the man's name. That's whose name. What are you asking me for? I'm not asking you. I'm telling you. Who is on first. I'm asking you, who's on first? - Yo, Ray. - That's the man's name. - This is not a riddle. - Yeah. Know the fella's name? -Yeah. Then who's playing first base? -You'll never figure out who's on first. Who is on first. That's the joke. It's comedy. Sometimes his wife comes down and collects it. - Whose wife? - It's comedy. Every dollar of it. Yeah. You got a first baseman on first? Yeah. It's a routine between Abbott and Costello. When you do it, you're not funny. You're Abbott and Abbott. - Yeah. - You understand me? Sometimes his wife comes down and collects it. Whose wife? Yeah. - Ray? - Yeah. - You are never gonna solve it. - Yeah. You know why? It's not a riddle. And if you understood that... if you understood that it's funny, you might get better. All I'm trying to find out is what's the guy's name on first base. What's the guy's name on first base? No, what's the guy's name on second base. Have you got a first baseman on first? Yeah. Then who's playing first? Yeah. You know the fella's name? Yeah. Then who's playing first? Yeah. The fella playing first for St. Louie. Who. The guy on first. Who. The first baseman. Who is on first. What are you asking me for? Have you got a first baseman on first? Yeah. All right, Ray. Come on. We're gonna put the bed by the window...
kakugo Membre Backintoys V.I.P
Nombre de messages : 1184 Age : 51 Localisation : region parisienne 94 Date d'inscription : 04/02/2008
il ne faut pas s'appeler Rainman pour collecrtionner du Dr Who ...
Spoiler:
You know the fella's name? Then who's playing first? - The fella playing first for St. Louie? - You gonna start with this again? It's just another motel. You gotta do this every time? That's the man's name. That's whose name. What are you asking me for? I'm not asking you. I'm telling you. Who is on first. I'm asking you, who's on first? - Yo, Ray. - That's the man's name. - This is not a riddle. - Yeah. Know the fella's name? -Yeah. Then who's playing first base? -You'll never figure out who's on first. Who is on first. That's the joke. It's comedy. Sometimes his wife comes down and collects it. - Whose wife? - It's comedy. Every dollar of it. Yeah. You got a first baseman on first? Yeah. It's a routine between Abbott and Costello. When you do it, you're not funny. You're Abbott and Abbott. - Yeah. - You understand me? Sometimes his wife comes down and collects it. Whose wife? Yeah. - Ray? - Yeah. - You are never gonna solve it. - Yeah. You know why? It's not a riddle. And if you understood that... if you understood that it's funny, you might get better. All I'm trying to find out is what's the guy's name on first base. What's the guy's name on first base? No, what's the guy's name on second base. Have you got a first baseman on first? Yeah. Then who's playing first? Yeah. You know the fella's name? Yeah. Then who's playing first? Yeah. The fella playing first for St. Louie. Who. The guy on first. Who. The first baseman. Who is on first. What are you asking me for? Have you got a first baseman on first? Yeah. All right, Ray. Come on. We're gonna put the bed by the window...
Arf! ouais,bah y-en a qui collectionne du StarWars...hein!
Nombre de messages : 1184 Age : 51 Localisation : region parisienne 94 Date d'inscription : 04/02/2008
ta collection est carrément impressionante, tu m'a laissé sur le cul!
félicitation, ça fait rêver!
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Jeu 3 Mar - 22:20
Merci^^
GI-Joe Shadow Tracker
nono52 Doyen collectionneur
Nombre de messages : 745 Age : 50 Localisation : MARNE(51) Date d'inscription : 23/01/2009
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Ven 4 Mar - 14:21
Très belles photos, excellent kakugo
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Mer 30 Mar - 11:32
Hop! une photo vite fait (mal fait^^)
3 Airgam Comics "super Fantastics Kubrics Tron "vintage" Milton Pink GID,Mini Mummy Gator GID et Big Sal St Patrick^^
Et....
Vinyl Doctor Who (ouais!!!!^^)
Et un autre vinyl d'un film que j'avait vu sur feu la 5 qui m'avait fortement marquer,un curieux mélange entre Conan et Starwars (et oui^^) et dont le theme principal m'était rester en tete depuis plus de 25ans et je ne pensait pas qu'il existait en BO (vue que c'est une série B) et bin...si^^
La Bande-annonce
Et le fameux théme ^^
Berzerk Bébé Collectionneur
Nombre de messages : 17 Age : 36 Localisation : La ville du beau temps Date d'inscription : 23/12/2010
Action Man A.T.O.M,une gamme bien méconnue,pourtant bien sympa,les design sont assez originaux et les jouets de vraiment bonne qualité (humm...vais p'tet faire un topic dessus tiens^^)
La c'est les "petites" figs (taille GI-Joe),y-a aussi des 12" mais qui eux sont bien moche
Merci ça fait un moment que j essais de retrouver le nom de ce dessin animé, je ne connaissais pas la gamme de jouets mais j espérais bien qu il y en ai une !! Belle acquisition !! @+ kalei
Merci ça fait un moment que j essais de retrouver le nom de ce dessin animé, je ne connaissais pas la gamme de jouets mais j espérais bien qu il y en ai une !! Belle acquisition !! @+ kalei
De rien,j'adorais la serie TV quand ca passait,mais c'est vrai que c'est pas la serie la plus connue^^
Sinon..
GI*Joe Snake Eyes : Ninja Commando
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Dim 1 Mai - 23:57
j'ai recu cette mallette ce matin...
The Corps est une bonne copie des GI-Joe ca fait plus de 20ans que ca existe et ca pompe a fond GI-Joe mais avec un p'tit coté cheap et nanar comme je les aime
Oui,j'adore les Ninjas^^ donc Dragon Force Ninja : Dragon Master de Lanard (oui ceux qui ont fait les figs d'un peut plus haut sur ce topic^^) sauf que la ca date de 1985 et pas 2000
Video Command de Toy Island ca date de 1991,ca fait 8" et y-a un systeme LCD qui fait bouger le visage du perso et il parle vraiment^^ (ca a été repris dans les 8" de Tron legacy dernierement)
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Mar 3 Mai - 23:15
The Corps "lazer force" - Incinerator (lanard 1991)
Sujet: Re: [Collection Membre] Kakugo's lair. Dim 8 Mai - 18:22
Un seule brocante...je me balade...rien...la fin de la broc approche...toujours rien...le désespoir me gagne....un des derniers stands et je trouve ca
Boite neuve scellée
véhicule GI Joe en boite,deja monter mais jamais jouer,état neuf Et les looses le vendeur me les a donner
Holala! ca fait longtemps que j'ai rien poster ici.....
Mon aquariuim (50l) avec la Tardis de la serie Doctor Who ^^
Je me rematte Startrek Nex Gen' en ce moment et du coup....^^ Pour le reste un p'tit vaisseau Galactica et un perso de la serie Anglaise Space Precint 2040
Des perso DC pas tres connus,du coup je les ai chopper en soldes
The Corps du debut des années 90,du 3 3/4 a la GI Joe mais un peut plus flashy (regarder moi les couleurs de la moto!! )
J'ai eu une nouvelle vitrine (photos plus tard...) et du coup j'ai presque tout réamenager dans mon ancienne avec pas mal de trucs nouveau...
Du Doctor Who...
des filles sexy...
Vintage,persos années 80 et diecast...
Du Doctor Who...
2eme étage Doctor Who...
12" Tokusatsu et autres^^
Franps Bébé Collectionneur
Nombre de messages : 6 Age : 44 Localisation : Paris Date d'inscription : 28/07/2011